2017. október 24. - Kedd
Kezdőlap  Kapcsolat  Oldaltérkép  
Mosonszentmiklós Online

A Pannon-Takarék Bank Zrt tájékoztatója


2017.10.02. 08:04
Tisztelt Ügyfeleink!

A Pannon Takarék Bank Zrt, fiókhálózata ésszerűsítését és korszerűsítését végezte az elmúlt években és tervezi a jövőben is.

Egy fiók fenntartása és működtetése rendkívül költséges dolog. Ha egy településen nincs olyan erős fogyasztói igény a pénzügyi szolgáltatások iránt - sem az önkormányzatok, sem a lakosság, sem a vállalkozók részéről -, ami a fiók fenntartásának költségeit kitermeli, akkor ott bizony el kell gondolkodni a veszteséges fiók bezárásáról. Ne felejtsük el, hogy egy pénzintézet is a piacról él, működését csak akkor tudja fenntartani, ha nyereséges, a nyereségesség fenntartásához pedig elengedhetetlenül szükséges a költséghatékony működés.
A bankrendszerben zajló rendkívül erőteljes változások a vidéket is érintik, a takarékok sem kivételek ez alól. Ma már minden fiókban rendelkezésre kell álljunk ugyanazzal a technikával, amivel a nagyobb városok ügyfélkörét szolgálják ki a bankok. Ez azt jelenti, hogy működő fiókjainkban jelentős beruházásokat, modernizálást kell végrehajtanunk annak érdekében, hogy ügyfeleinket magas színvonalon tudjuk kiszolgálni a továbbiakban is. A fiókhálózat modernizációja komoly összegbe kerül és csak ott érdemes végrehajtani, ahol a befektetés meg is térül a jövőben. Emiatt a tartósan veszteséges fiókok összevonásra, bezárásra kerülnek.
A fiókhálózat racionalizálásakor egyenként vizsgáltuk meg az egyes fiókok működését és a helyi közösségek igényeit, és ennek fényében hoztuk meg döntést az érintett fiók sorsáról. Olyan megoldást választottunk, amely a helyi közösségek, az ügyfelek és a takarék érdekeit egyaránt szem előtt tartják.
Folyamatosan fejlesztjük digitális csatornáikat, hogy az ügyfelek a jövőben minél egyszerűbben, elektronikusan is elérjék a szolgáltatások minél szélesebb körét, így a fióki összevonást követően a legtöbb szolgáltatásunk elérhető digitális csatornán, továbbá minden szolgáltatásunkkal (hitelnyújtás, betéti szolgáltatások, befektetések, biztosítás-közvetítés, számlavezetés, 0-24 órás ATM szolgáltatás) rendelkezésre állunk majd a szomszédos településeken működő fiókjainkkal, Öttevényben heti 3 munkanapon (hétfő-szerda-péntek), Lébényben pedig heti 5 munkanapon.
Az ATM szolgáltatást megtartva az ügyfélkiszolgálás szempontjából kiemelt fontosságú készpénz kiszolgálást továbbra is biztosítjuk ügyfeleink számára.
Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a hálózat átalakítását követően is a Pannon Takarék működteti a legtöbb fiókot a térségben és szinte minden ügyfelünk a lakóhelyéhez közel – jellemzően 10 Km-en belül – megtalálja fiókjainkat.
Megértését köszönjük, bízunk benne, hogy a változás ellenére továbbra is elégedett ügyfeleink között üdvözölhetjük.
 
Komárom, 2017. szeptember 30.                                             Pannon Takarék Bank Zrt.

Annyit fűznék a tájékoztatóhoz hozzá, mint polgármester, hogy a takarék bezárásához az önkormányzatnak semmi köze nincs, sajnos a fiók megmentése is túlmutat a hatáskörükön, ez kizárólag a Pannon Takarék döntése volt !
Így járt a kunszigeti kirendeltség is, sajnos. Az ATM megmentésére azonnal felajánlottuk a Művelődési Házat, mint helyet a Pannon Takaréknak (ingyen + a villamos energiát is mi adnánk), választ még nem kaptunk tőlük.

Bedő Csaba



 

Panoráma
Leader Egyesület
Önkormányzati sajtószolgálat
Túraútvonalak

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi nyilatkozatunkat