2018. június 18. - Hétfő
Mosonszentmiklós Online

A Határtalanul - program keretében iskolánk Erdélybe látogatott

2018.06.11. 08:16
Sok utazás alatt megnéztük Nagyváradon a római katolikus Székesegyházat. Láttuk Bánffyhunyadon a cigány palotákat. Első este Széken szálltunk meg, ahol táncházat szerveztünk.

Találkoztunk testvér iskolánkkal, bemutattuk településünket, majd egy közös focimeccset szerveztünk. Széken megtekintettük a tájházat, Válaszúton Kallós Zoltán néprajzkutató gyűjteményét, Marosvásárhelyen a Kultúrpalotát. Három éjszakát Csekefalván töltöttünk. Pénteken ellátogattunk a parajdi sóbányába, Farkaslakán megnéztük Tamási Áron szülőházát. Szombaton a csíksomlyói búcsún vettünk részt. Utolsó előtti napon sétáltunk a Gyilkos - tó partján és a Békás - szorosban. Este Kalotaszentkirályon pihentünk meg. A fárasztó kilométerek alatt sok érdekes dolgot láttunk és élményekkel gazdagodva tértünk haza. Köszönjük mindenkinek, hogy az utazásunk megvalósult.

e-ügyintézés
e-papír
Panoráma
Leader Egyesület
Önkormányzati sajtószolgálat
Túraútvonalak
Széchenyi 2020

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi nyilatkozatunkat